...


شنیده ام


موی بلند، زنان عاشق را زیباتر می کند


برای همین است


که موهایم را کوتاه کرده ام


این وصله ها


به آغوش تنهای من نمی چسبد



منیره حسینی


نظرات 12 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 21:36 http://donyaye-kaghazi.blogfa.com

سلام دوست عزیز و مهربون من
امیدوارم خوب و توپ و روبه راه باشی
میگم یه سوال ، آیا چرا یک پست جدید نمیگذارید آیا ؟؟؟
در مورد اون رمز اینکه چند وقته تصمیم گرفتم چیزهایی که بیش از حد خصوصی هستن و دوست دارم یادگار بمونن توی وب رمزدار بذارم که بعدا راحت دوباره بخونمشون
جریان رمز دارا اینه دختر خوب و مهربون
زودتر یه پست قشنگ بنویییییییییییییییس.
راستی اون پیام رو حس کردم خودت دوست نداری تایید بشه ، واسه همین تایید نکردم ولی اگه دوست داری تاییدش کنم چون من مشکلی ندارم و کسی نیست که ناراحت بشه بگه چرا ...
مراقب خودت باش دوست من
فعلا

سلام مسعود عزیز
خوب و روبه راهم اما خسته ام امروز کلی راه رفتم و نا ندارم
خب از اونجا که من زیادی کنجکاو هستم(فضول نه ها) دوست داشتم ببینم چی نوشتی برا همین گیر دادم به پسورد این پست رمزدارت...
در مورد پست جدید راستش خیلی خسته ام و در ضمن کمی درگیرم یکی از اقوام بیمارستانه و این چند روز آینده درگیر اون هستیم اگه فرصت و موردی پیش اومد اونم به چشمممممم

اون نظر منو هم مهم نیست تایید کنی یا نه گفتم شاید دوست نداشته باشی تایید کنی نوشتم وگرنه مورد خاصی نداره هرجور صلاح میدونی انجام بده...

و در آخر مرسییییی که بهم سر زدییییی

مسعود جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 23:45 http://donyaye-kaghazi.blogfa.com

آهاااااا
مرسی از لطفت و دعای خوبت دوست من
امیدوارم همیشه هم خوب و توپ و سرحال بمونی
ولی اینقدر هم که میگی این پسرک اسفندی مهربون نیست

من شکی در مهربونیت ندارم مسعود این حس من به تو هستش..
و ممنون از اینکه بهم سر میزنی و برام نظر میذاری مهربون

مسعود جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 22:54 http://donyaye-kaghazi.blogfa.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم این دخترک آبانی بی ریا حالش خوب باشه و روز ها به کامش بگذره
مرسی از اینکه بهم سر میزنی
نمیدونی چقدر خوشحالم میکنی با اومدنت به وبم !
میگم اسم شما خاطره اس ؟؟؟
یه نظری واسم گذاشته بودی :
(( پسرک مهربون اسفندی این دخترک!بی ریا اما لجباز آبانی نمیخواد از ذهن ها خاطره شادش پاک بشه.. چون تو...))
این چون تو ... یعنی چی ؟؟
نگی بهم خنگم هاااااااااااا

سلام مسعود جان....
من خوب خوبم توپ و روبه راه ..
منم امیدوارم تو خوب و سر حال باشی
اسمم خاطره نیست ...
و خوشحالم که سر زدنم در وبت خوشحالت میکنه منم خدایی خوشحال میشم وقتی نظری ازت میبینم از بس گلی
این چون تو رو در جواب تو نوشتم... گفته بودی مطمئن باش این پسرک مهربون اسفندی تو ذهن همه اطرافیانش میمونه ... منم نوشتم این دختر آبانی هم دوست داره در ذهن ها یادش باقی بمونه مثل تو که یادت در ذهن اطرافیانت همیشه باقی میمونه...
در ضمن نگفتم خنگی خیالت راحت

شاد و موفق باشی مهربان

گیتاریست جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 11:52 http://guitarist0.blogsky.com/

خاطره جان، زندگی شیرین شده اینجا سر نمی زنی یا خدای نکرده بازم چپیدی توی پیله تنهایی ؟!!

سر زدم که جوابت رو هم دادم.. نبودم اتفاقا این روزا آخر هفته هامو پر کردم الانم داریم میریم گردش و تفریح جای دوستان خالییییی

الی پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 19:23

یادمه طبق یه حماقت احمقانه منم رفتم موهای بلندمو بعد پایان یه رابطه کوتاه کردم

گاهی بعضی حماقت ها شیرین هستند امیدوارم برای تو هم اینچنین بوده باشه الی عزیزم..
ممنون از حضورت

مسعود پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 04:08 http://donyaye-kaghazi.blogfa.com

دلم عشق میخواهد
با دو فنجان قهوه ی تلخ
دو نگاه خیره
پر از نیاز
پر از تمنا
و یک لبخند آرام بخش برای چشمان تلخم.
دلم عشق میخواهد
عشقی از جنس نازک اندام مارکز
یا ملکه ی میوال اشو
دلم یک حقیقت میخواهد
رها از اینهمه هرزگی
از این واژه های مبتذل!
من نه دوستی اجتماعی میخواهم
نه دیگر صمیمیتی
در چشمان پاییزیم برای رفاقتمان مانده!
نه حتی برادری برای جای خالی تخت دونفره ات!!!!!!!!
من یک عشق میخواهم
عشقی که در اشک های مادرم جاری بود
برای پدری که بر روی تخت بیمارستان
نفس نفس میزد.
پدری که سخت بود ، تلخ بود ، اما عاشق ...!!

(( مسعود-اسفند91 ))

چقدر زیبا بود مسعود... قهوه تلخ و پدری که سخت بود و تلخ بود...

اما عــــــاشق...

مسعود پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 04:03 http://donyaye-kaghazi.blogfa.com

زیر پایم تهی است
لنگار از لبه ی بامی آویزانم
در عبور از روز های سخت
زخمی شده ام
و این خون
خیال بند آمدن ندارد !
امروز یا فردا
مرگ
با چمدانی مورچه
از راه میرسد !

(( رسول یونان ))

زیبا و تلخ

مسعود پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 04:02 http://donyaye-kaghazi.blogfa.com

زن عاشق با موی بلند و کوتاه زیبا نمیشه
اگه هوا خواهش هم عاشق باشه
همیشه براش زیباست و
بی ارزش ترین چیز همین زیبایی ...!

ولی خداییش عجیب وصله ی شیرینیه ...!
به امید اینکه شما هم وصله ی حقیقیت رو پیدا کنی دوست خوب من

ممنون مسعود عزیز منم امیدوارم تو هم وصله واقعیت رو پیدا کنی مهربان

مهدی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 16:10 http://catharsis.blogsky.com

این طور که معلومه پیچیدگی خانمها از اسپاگتی بیشتره ( جهت مزاح )
اما مشکل جلوه گری کار معشوقه نه عاشق .
اینجا قبول کن که شاعر به واسطه ی ذات معشوق بودنش دوست داره جلوه گری رو ولی متاسفانه ظرایف طریق عشق رو یا نمیدونه یا اشتباه میگیره .

خب بازم همون میشه که من گفتم ذات زن همینه حتی وقتی هم عاشق میشه معشوقه وار رفتار میکنه...

مهدی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:14 http://catharsis.blogsky.com

قشنگ بود یه اما هم داشت .
این که عاشق که نباید زیبا باشد بلکه معشوق باید به چشم عاشق زیبا باشد .
تمام اشعار وصف جمال و جلال معشوقه ست نه عاشق .
اتفاقا عاشق خیلی هم زاره .

خب مشکل همینجاست مهدی .. وقتی عاشق "زن" میشه از اونجا که از خصائص خانم ها جلوه گری هست اینجا هم همین اتفاق میفته میخواد خودش رو برای معشوق زیباتر و جذاب تر کنه....

قبول نداری؟

گیتاریست چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 01:40 http://guitarist0.blogsky.com/

شعره که قشنگ بود، ولی من موی بلند دوس دارم ها ، چوگیر نشی بری کوتاه کنی

فرهاد سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 23:27 http://an-rozha.blogsky.com

زیبا بود مرسی

آره منم خیلی خوشم اومد ازش...گفتم بذارمش دوستان هم لذت ببرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد