بــــــــــــــاز باران


بــــــــــــاز بــــــــــــــاران
    باز باران، با ترانه، با صدایی عاشقانه

   می چکد بر بام خانه
   خانه من ، خانه او   خانه عشق من و او
  خانه ای با یاد او گرم   خانه ای بی بود او سرد

   خانه ای بی عشق   خانه ای بی یار
   کنون می چکد قطره های باران   بر بام خانه

   رفت از یاد،
 یاد عشقی از دل او

   آنچه مانده است
 درد سنگین، درد غمبار جدایی

       آنچه مانده است
   نم نم اشکی به روی صورت من

   آنچه مانده است
   رد پای زخم یک عشق قدیمی

   آنچه مانده است
   یک قلب شکسته، یک قلب زخمی

   وانچه مانده است
   یک سکوت سخت جانفرسا
   یک غم پنهانی
     یک داغ ناکامی


     باز باران، بی ترانه،

 بی صدایی عاشقانه

 می چکد بر بام خانه

   .....

87/11/5


نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 22:59 http://catharsis.blogsky.com

اگر حضور دارم اسم خاطره نیست . ذوق خود شماست وگرنه خاطره بهانه یی بود برای همراهی .

ممنون که همراهیم میکنید و جز "ممنونم گفتن" ناتوانم از ابراز بیان سپاس قلبیم از بودتان

مهدی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 19:50 http://catharsis.blogsky.com

خاطره نوه ی خاله ام هست که توی کانادا زندگی میکنه . با وجودی که از بچگی اونجا بوده اطلاعات زیادی در مورد تاریخ شعر و فرهنگ ایران داره .
خیلی وقت بود که خاطذره از خاطرم رفته بود که با این اسم مستعار من رو یاد اون انداختی .

خداوند خاطره خانم رو حفظ و مستدام بدارد که باعث شد آقا مهدی به بهانه نام او به ما سری بزناد.:

مهدی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 00:20

شعر قشنگی بود هرچند به لحاظ محتوا تلخ .
راستی من یه اشتباه کوچیک کردم توی پیوندها خاطرات یک مقیم کانادا رو دیدم فکر کردم دسته بندیهای شماست .
موفق باشی .

ممنون از نظرتون.. اشتباه خوبی بود باعث شد نظرتون به وبلاگم بیشتر جلب بشه.. به فال نیک میگیرمش

مهدی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 00:16

میتونم فامیلی تون رو بپرسم ؟
البتهچون خاطره یی رو میشناسم که کانادا زندگی میکنه .

اسمم خاطره نیست همونطور که توی اولین پستم نوشتم میخواستم ناشناس بمونم برا همین اسامی که نوشتم واقعی نیستند...
فقط میتونم بگم متاسفانه یا شایدم خوشبختانه این دوستی که گفتید نیستم

گیتاریست شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 23:53 http://guitarist0.blogsky.com/

سلام، مرسی که لینکم کردی. منتظر نوشته های جدیدت هستم

سلام دوستم...

دوستیم دیگه باید هوای همو داشته باشیم البته تو در وبلاگ نویسی قدمت داری و قلمت روانه و مخاطب های خودت رو داری.. اما خب دوستی به درد همین روزها میخوره

فرهاد شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 22:38 http://an-rozha.blogsky.com/

چشم الان یدونه از شعرامو گذاشتم

چشمت بی بلا

فرهاد پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 19:15 http://an-rozha.blogsky.com/

شعر قشنگی بود .... از خودتون بود آخه تاریخ خورده بود .... منم یه شعر در همین سبک نوشتم البته یه خورده سیاسیه

ایراد زیاد داره اما خب دوران تلخی اینا رو نوشتم ولی این دل نوشتمو دوست دارم ...

شعرت رو میذاری بخونم یا توی پیام برام می فرستی؟ لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد